Saturday 6 August 2011

Salam Ramadhan. .:)

Assalamualaikum W.b.t. . 

Hye all. .lama da saya x jenguk blog saya ni. .huh. .dah berhabuk rupanyee. . hehe. .Bukan x nak update blog, cuma keterbatasan masa menjadi penyebab. .Dah dekat sebulan rupanye blog saya ni sepi tanpa khabar berita. .Nasib baik malam ni ada sedikit masa terluang untuk saya m'update' blog saya ni. .huhu. .

Ok, la. .x dapat nak cerita panjang lebar. .saya cuma nak ucapkan SALAM RAMADHAN dan SELAMAT BERPUASA kepada semua umat islam di dunia ni. .semoga di bulan yang mulia ini, segala amalan dan pekerjaan yang dilakukan mendapat lebih berkat dan pahala. .Kejarlah nikmat dan fadhilat yang telah disediakan oleh Allah S.W.T sempena bulan ramadhan ini. .Peluang yang datang hanya sebulan dalam setahun. . Manatau kita menjadi antara insan2 yang terpilih untuk menikmati ganjaran bulan ramadhan yang x terhingga ini. .

Jika semua HARTA adalah RACUN maka ZAKATlah penawarnya. .
Jika seluruh UMUR adalah DOSA maka TAQWA & TAUBAT lah ubatnya. .
Jika seluruh BULAN adalah NODA maka RAMADHAN lah pemutihnya. .

SALAM RAMADHAN DAN SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA. . (^^,)v


No comments:

Post a Comment