Tuesday 28 June 2011

Oh. .Si Jantung Hatiku. .:)

Assalamualaikum w.b.t. .

Hye all. .da mkn ke belum?? Kalau belum jom ikut saya makan sekali. .kite singgah reramai kat blog blogger2 kte yang mantapss2 semuanyee. .hehe. .Btw, hari ni saya nak menghargai seorang lagi follower saya yang bertuah. .si Gadis Butterfly. .:D


Jeng. .jeng. .jeng. .Nak tau nape saya pilih dia?? cz dia dah jadi FOLLOWER PERTAMA SAYA YANG ADD SAYA KAT FACEBOOK DAN HULURKAN SALAM PERKENALAN. .:)

Haa. .nice kan. .actually dia gtau, dia add sy kat FB coz muke sy same ngan muke kawan dia. ."Kak Tini". .So, kire nye saya da jadi "Kak Farah" laa untuk adik "Gadis Butterfly" ni. .hehe. .Prouds to know u dear. .:)

Lastly, before sy akhiri entri penghargaan hari ni. .jom terjah reramai blog adik ni. .cute dan comel-loteh mcm orangnye juge. .http://www.lilacokler.blogspot.com/

P/s: adik "butterfly". .jgn marah ye. .kakak curi satu pic tnpa keizinan. .minta ampun banyak2. .:)

7 comments:

  1. ok... mmg saya malu... *blushing start attacking me...* tp, thanks kak farah.. hiihihih

    ReplyDelete
  2. hehe. .nape plak say thanx 2 akak? pttnye akak yg ckp thanx kat adik cz sudi follow blog akak n add akak kat fb...hihi..thanx dear..maintained comel slalu ye...:D

    ReplyDelete
  3. adeh, maintain comel? hahahhhaaha, kelakar la..

    ReplyDelete
  4. laa..ikhlas akak ckp ni...blog pun comel, same ngn tuannye jugak..hehe..:)

    ReplyDelete
  5. teringat cerita si jantung hati lakonan a r badul ...huhu

    ReplyDelete
  6. hehe..laa...teringat kisah silam ke??;p

    ReplyDelete